Kızlar 1 ay 6 gün oldu doğum yapalı sezaryen ile gerçekleşti doğumum dünden beri kasıklarımda bir ağrı bir sancı var sanki biri böyle vuruyor bıçak saplıyor gibi ama dikiş yerim de ağrı sızı vs yok hatta çok şükür dikiş yerim iyi ama kasıklarımın ağrısı beni benden alıyor nefesim kesilircesine şimdi de afedersiniz lavaboya gittim idrarimı yaparken ordan yumurta büyüklüğünde sanki bir şey düştü idrarı yaparken oldu ve düşen şey canımı daha çok acıttı ne olduğunu göremedim çünkü kanamam hala devam ediyor bu tarz bir şey yaşayan oldu mu ya da o düşen şey nedir doktoruma gitmem gerekiyor mu sizce kızlar 😢😢