Anneler 6 aydır doğum yapalı , fakat 40 gün kanama yaşadım , üzerinden 1 ay geçtikden sonra regl olmaya başladım . Sonra regl aylarında 1 hafta felan arayla regl gecikmem oluyordu . Fakat bu ay olmadım hiç ağrım felanda yok regl gecikmem nerdeyse 2 hafta artık . Cinsel ilişkide korunuyorum , test yaptım neqatif çıktı . Sizde böyle bi durum yaşadınız mı ?