Yenianne96 nespresso kapsül kullanıyorum , memnunum daha öncede Tchibo cafissimo kullanıyordum ondanda memnundum ana Tchibo ya her kahve uymuyor sadece tchibonun kapsül kahvesi uyuyor ama nespresso ya jacops ve birçok çeşit kapsül kahve uyuyor o yüzden nespresso aldım , farklı kahve deneyimlemek için ☺️ süt kopurtenlere falan 10 bin 15 bin vermeye gerek yok ben çok araştırdım alacaktim vazgeçtim , halamda vardı sattı oda nespresso kapsül aldı , çünkü temizlemesi bakımı falan zor , ayrıca espresso bazlı sütü french presste köpürtükten sonra capuccinno yapmak kolay , americano vs zaten araştırıp öğrenirsin 😆 ama dersen uğraşamam süt köpürtucu bin küsur lira birşeyi en son onu da nespresso dan alabilirsin ufak bir cihaz ☺️