Eşim ve ben birkaç gündür gripliyiz bebeğime geçmesin diye çoğunlukla maskeyle ilgilenmeye çalıştım ama bugün hapşırığı var ve biraz burnu tıkanıyor henüz ateşi yok.
Aspiratör ile temizliyorum burnunu açılıyor sık sık emziriyorum da. Hemen doktora gideyim mi acile gidebileceğim gidersem ne gibi bir müdahale yapılıyor bebeklere ilaç verilmiyor dimi?