Bebitombuyuyor 1 yaşındayız ve herşeyi kurcalıyor mutfak dolaplarına kadar. Kilit taktım ama bazen unutuyorum kiliti takmayı. Hayır diyorum cız diyorum anlamıyorum tam olarak hayırı ne zamanı anlıyor hele yardım bacılar yoksa kriz geçiricem
-Ygtbgra Bebitombuyuyor 14 aylik olacak hala oyle canim icini bosaltmadigi dolap cekmece yok aslinda anliyorda ama hoslarina gidiyor bende kilit takiyorum ama lazim bisey olunca mecbur aciyorum unutuyorum o telasla bi sure daha boyle gider
Ebruceyda Bebitombuyuyor 11 aylik oglum da boyle ama ben kendisine zarar verebileceklerini ulasilmaz yerlere koydum. Digerlerini bosaltmasina engel olmuyorum. Yaraticiligi sinirlansin ozgurlugu azalsin istemiyorum. Toplamam bir kac saniyemi aliyor. Zarar vermeyecegi seyler ise niye engelleyelim ki oynasin iste🥰
deleted20517 Bebitombuyuyor bebem 9 aylık şimdiden herşeyi heryeri kurcalıyor yürütece bindiriyorum fıldır fıldır evin her yerinde 😅bişey olmaz kurcalasin ya 🤭
Yakamoz__00 Bebitombuyuyor kriz geçirecek bsy yok. Keşfetmek istiyor siz hiç bilmediğiniz çok farklı irbyere gitseniz merak etmez misiniz bebekicin de bu dünya farklılıklarla dolu. Güvenli alan yaratın.
Yenianne96 Bende 1 yaştan aynı sorunla selamlıyorum seni canım 😏😏 heryere el atıyo ya çıldırcam bence hayır diyorum ama anlamıyo gülüyo ve devam ediyo
Bebitombuyuyor Yenianne96 bide el hızlılıgı var ben yetişene kadar coktan hepsi çıkmış oluyor yerinden
otekidunyali Ebruceyda tebrik ediyorum bence de tutumumuz bu yönde olmalı. Minikken meraklarını örseliyoruz yarın bir gün okula başlayınca da merakları neden yok diye yakınıyoruz baştan o duyguyu diri tutmak lazım ki keşfetsin araştırsın dokunsun öğrensin
Ebruceyda otekidunyali ben de boyle dusunuyorum. Cocugun isi oyun oynamaktir yasama sevincini ondan alir. Biz elinden bunu alirsak kalici eksikliklere yol acabiliriz bence. Ayrica zeka gelisimi ve ileride kendi isini gorebilmesi acisindan her seyi yapmasi gormesi dokunmasi gerekir.
Gulbiye Bebitombuyuyor benim kızımda bir yaşında aynı valla hayır diyince anlıyor bağzen bırakıyor ama çoğu zaman dinlemiyor merak ediyorlar cok normal ben asıl dışarıda çok zorlanıyor yürüyor ve hiç benim istediğim yöne gitmiyor sürekli yerde nevarsa alıp ağzına atma derdinde nerde ne pislik var topluyor çıkarıyorum yürüsün hava alsın yorulsun biraz ama ben daha çok yoruluyorum
dreamila Ben izin veriyorum eger o çekmecede zararlı birşey yoksa tamam.mutfakta bir sepet var içinde mutfak bezleri her geldiğinde döker mesela.
Tgbtn Açıyor bakıyor her yere engellemiyorum hiç hoşuna gidiyor karıştırmak, zararlı bir şey yoksa içinde oynuyor hevesi geçince topluyorum napayım 😂