Gün içinde emziği vermiyordum zaten uykuya geçişlerde veriyordum 3 gündür gündüzleri uyduktan sonra emziği alıyorum ama bu sefer yarım saat sonra felan uyanmaya başladı sallasam alışır mı bir de bu durum gündüz uykusunu biraktirir mı çünkü bırakmasını istemiyorum 2 yaşında