Udu Gobegimin gobek deliginden yukarisi one dogru sis alt taral asagi dogru sarkmis sekilde bu nasil gecicek gecicek mi daha doğrusu 😱 1 ay oldu
Udu anayimbenn dikislerden bisey yapamadim sindiye kadar ama artik korsa takmK istiyorum bende ama nasil bi korse taksam acaba
Mrvak Udu ben nedefit markasının korse taytını almıştım 2 ay giydim sürekli toparladı inceltti baya tavsiye ederim
1balkizannesi Udu çok geç kalmadan stayfit korse tayt olandan alıp üstüne bele sarilandan sarsan güzel toplar bence. Bakıyorum fenomenler hep öyle sarmış oluyor. Özden Özdoğan filan
anayimbenn Udu korse hiç olmuyor ben muslin örtü ile sardım sıkı sıkı dikişleri etkileyen bir şey olmaz merak etmeyin asıl korse dikişlerimi çok açıttı benim geniş büyük müslin örtü olur şal olur sıkı sıkıs sarın daha fazla geç kalmayın
2cocuk-1anne Udu sezeryan sonrası korse kullanmaya ne zaman başlanabiliyor araştırdınız mı? Benim de 16 gün oldu durum can sıkıcı :(
Udu 2cocuk-1anne ben 10. Gün kontrolumde doktoruma sordum kullanabilirsin ama kilot gibi olanlar değil dedi ama ben cesaret edemedim dikişlerim acir diye 🫣
gulaydefne 2cocuk-1anne doktor 1 hafta içinde owli korse al kullan dedi kullandım çok iyi geldi rahat oturup kalktim
NerminDE 2cocuk-1anne 3 ay oldu doğum yapalı birinci ayım dolar dolmaz kullanabilirsin demişti doktorum devamlı değil ama gün içinde birkaç saat yeterli olacaktır dikişler de taze malum
Btlaras2 Tprknazli aksine ideal zaman bana doktorum ilk zamanlar da korseyi kesinlikle önermedi ileri yaşlarda idrar kaçırma söz konusu oluyormuş idrar kesesini sarkıtıyormuş
Humeyra2906 2cocuk-1anne aynen bencede ama ben zor taktım dikislerimden dolayı hareket etmemde çok yardımcı olmuştu ama belimi kavradığı için