Hellolo Kızlar 23 ünde çekilen kurada adım çıkmış fakat e devlette henüz birşey yazmıyor mesaj filanda gelmedi internet sitesinde de bir duyuru yok süreç nasıl işliyor mesaj mı gelecek me olacak ne zaman açıklama yapılır acaba bilen var mı tecrübeli olan
Atesbebek Hellolo valla bizde pzt bekliyoruz . Ismininizin çıktığını canlı mı izlediniz yoksa bir liste falan yayınlandı mı acaba .
Hellolo Atesbebek çekilişin videosunda gördüm çekilişte çıkmış noter huzurunda yapılan onun dışında herhangi biyerde liste yayınlamadılar e devlette bir bilgi yok SMS de gelmedi
Hellolo saclarinayildizdusmus ev olarak değilde arsa olarak daha uygun fiyatları ve faizsiz taksitli ödeme imkanı oldupu için şansımızı denedik ve çıktı bizde şok olduk çıkmaz sanıyordum
Sadeturkkahvesi Bende toki silivriye başvurdum 200 konut yazıyor silivri için neden okadar az ben bilmiyorum heryer içn kaç bin konut yazıyo talep az diyemi 200 acaba ? Bilen beni aydınlatabilir mi 200 kişiyse şansım hiç yok😀
Atesbebek Hellolo valla banada çıktı. Musterek vardı antalyada sadece canlıda ismim çıktı. Ama tabi arsaların teslim edilmesi ne kadar sürecek v.s. artık ev alamıyoruz bari yaptirabilsek
sagopakajmerap Hellolo o listede benim adım çıkmadı. Annemin adı çıktı. Fakat o liste bir şey ifade etmiyormuş. E devlette süreç devam ediyor yazıyo. Arsayı bilmiyorum ama ev 1-19 nisanda çekilecek