Kizlar en başından anlatiym oğlum dogduğunda alerji önleyici bir mama verdiler eve geldiğimizde mamasını yanlış aldığım için karin agrisi huysuzluk başladı gunde 10 defa kaka yapiyodu hastaneye gittigmizde inek sütü alerjisi denildi ve ozel mama verildi 3 hafta kullandik sonra emin olmak istediğimi soyledim doktora oda kan testinde çıkmadığını deneyip gormem gerektigini söyledi çünkü alerji bebeklerde olan belirtilerden sadece huysuzluk ağlama karin ağrısı vardi
Neyse normal sutlu mamaya geçtik 4 gundur kullaniyoduk ama oğlum yine cok ağlamaya başladı her gun 1 defa kaka yapıyor ama koyu yeşil ve sulu bende mamayi bıraktım suanda kendi mamasina geçtik geri alerjik mamasina ama onda da gazi çürük yumurta gibi kokuyor ve cok gaz yapıyor napicami şaşırdım çok yorgun bitkin suanda sadece ağlıyor mamasini yarim yarim icip bırakıyor ben zorluyorum