Mrv135 Eslimebrar Yok hayır ilk dogumda sütüm gelmeyince hastanede mamaya başladık onlar Aptamil kullanıyordu diye eve gelince de Aptamil aldım ama bir kutudan sonra sma ya geçtim.
Mrv135 Eslimebrar Pek emmiyor iyi emdiği günlerde bir iki kez falan. Onun dışında nadiren sağdığım sütü veriyorum. %95 mama
Mrv135 Eslimebrar Evet evet gayet güzel içiyor biberonla. Canı isterse güzel de emiyor ama isterse işte 🤷🏽♀️
Yasemin-kckdgn Eslimebrar benim bebeğim sma mama da kustu hep drğiştirdim Aptamil kullanıyorum ama o da gaz tatı sanırım 😔 hipp de beğenmedi bende bıktım mama değiştirmekten napıcam bilmiyorum 🤔
Durunun_annesii0 Eslimebrar sma kabız yaptı maalesef hipp i de içmiyor aptamil kullanıyoruz onda da 2 saat demeden yeniden istiyor eczaneler de 4 çeşit mama oluyor bizde eczaneden aldığımız için daha da farklı markalara geçiş yapmadık daha :)