Mevaerva Merhaba kızlar aranıza yeni katıldım ikiz kız bebeklerim var 10 ay 8 günlük daha diş cıkarmadılar kafama takıyorum d vitamin falanda veriyorum sadce kan damlası kulanmıyorum hangi damlayı kulansak kustular onun etkisi olabilirmi diş cıkarmamada
baykuskiz_ Mevaerva dis cikarmayla damlanin alakasi yok her bebek farkli illa ki cikacak merak etmeyin 😊
starwomen Mevaerva biz damlaları kullandığımız halde 10.5 aylıkken çıktı 😂 zaten ilk dişler için 15. Aya kadar çıkmaması normal bir durum demişti doktorumuz. Bende tedirgin olmuştum acaba bir sıkıntı mı var diye. Normal bir durummuş sizde telaş etmeyin :)
Mevaerva starwomen kafama taktım aynı ayda olan arkadaşları çıkatı sorun mu var dedm acaba inşallah cıkar bakalım teşekkürler ☺️
starwomen Mevaerva bende kafama takmıştım çünkü sürekli soruyorlardı kayınvalidem görümcem sürekli telefonda sorunca bir ara doktorumuza mesaj attım o da normal olduğunu korkulacak bir durum olmadığını söyledi :)