Merhaba hanımlar yenidoğan bebeğimin bogazında hırıltı mı desem orda su var gidip gidip gelıyormu desem bır ses var demın aglarken burnundan da boluncuk yaptı az bısey cıktı sıldım hemen sonra burun aspıratorunu kullandım burnuna hıcbırsey cıkmadı. Boğazından gelıyor ne zaman bebegımı yatırsam baslıyor aglamaya ne yapmalıyım kendılıgınden gececek mi ? Ayakta gogusumde uyutuyorum suan