ElifDeniz21 bizde 6 ayı geçtik aynı durumdayız ama ben çok takmıyorum şuan önemli olan yemek yiyip doyması değil,yemek yemeyi öğrenmesi yani minik minik tadımlar yapması sürekli mama ya da memeyle beslenen bebeklerimizin hemen kaşıkla vs.yemek yemeyi öğrenmesi bir iki haftada olmaz elbette canınızı sıkmayın bende çok takıyordum ama araştıra araştıra içimi rahatlatan şeyler buldum.İyi günler 🫶🏻