duyguxmiray çantamı normal doğuma göre hazırlanmış ve ani sezaryen olmuştum. Yine de her şeyden fazla fazla aldığım için sorun yaşamadım.
Çanta hazırlanırken hem kendini hem bebeği hem yanımızdaki refakatciyi düşünerek hazırlamalıyız. Benim bebeğim yoğun bakımda kaldı. Hastaneden beraber çıkamadık. O yüzden bebek çantası konusunda tecrübem yok.
Kendi çantamda ise iyiki almışım dediklerim
Depend hasta külodu. Aşırı pratik oldu.
Orkid (ben almamistim. Orda hemşireler aldırdı. 2. Gün bandaj açıldı ve açık kalacak pamuklu iç çamaşırı dışında hiçbir şey değmeyecek dediler. Açıldıktan sonra depend kullanmadım. Normal Orkid kullandım)
Bolca ıslak mendil, kağıt havlu.
Pamuklu yüksek bel iç çamaşırı
Emzirme sütyeni vs. Götürdüm ama giymedim. Misafir kabul etmemiştik. Zaten sürekli süt sagiyordum sütüm gelsin diye . Bebeğimi hiç emzirmedigim için (direkt yoğun bakıma girmişti) sütüm gelmedi.
Evde lansinoh ısı pedi vardı. Göğüse konulan. Sonraki dönemlerde süt kanallarim tikaninca kullandım. Keşke onu hastane çantasına koysaymisim. Çünkü evde onu kullanınca süt akışı hızlandı. Hastanede ebe sicak uygula.
Yüksek bel %100 pamuk iç çamaşırı
Lansinoh göğüs ucu kremi. Sürekli sağmaktan göğüs uclarim çok acıdı. Bana çok iyi geldi. Çantamda vardı
Göğüs pedi koymuştum. Sütüm gelmedigi için hiç kullanmadım.
Yumuşak rahat pijama takımı. Yüksek bel tercih ettim.
Sabahlık . Doğum sonrası bol bol yürüyeceksin. Koridora çıkınca sabahlık giymek daha rahat oluyor.
Hastanede giymek icin bir numara büyük terlik
Dönüşte çok fazla ödemim olduğu için giderken giydiğim ayakkabılar olmadı. O terliklerle eve döndüm.
Dönüşte giymek için rahat eşofman takımı
İlk aklıma gelenler bunlar.