Arkadaşlar merhaba. 10 aylık oğlum var 8.ayında diş çıkardı o zamanda burun akıntısı öksürük oldu ama dişe bağlamadım açıkçası. Şimdide çok huysuz iştahsız kulağını çekiştiriyor sürekli ve 2 gündür yine burnu akıyor öksürüyor hafif.. Dün 37.5-38 arası ateşi vardı bugün yok. Acaba başka bir diş mi geliyor yoksa soğuk algınlığı mı diş çıkarırken grip belirtileri gösterir mi bebekler?