Beyzanur7 Kızlar 1 yaşında bebeğm dademin altını değiştirirken farkettim bu ne acaba .. telefonun kamerası kötü tam belli değil ama karın ve göğüs kısmı nokta nokta kırmızı lekeler var ne olabilir bu? korkulcak birşey mi ? Yrdimci olun lutfen
Moana Beyzanur7 benim bebeğim de böyle. Sanırım yüksek ateş sonrası vücudu bu şekilde bir reaksiyon gösteriyormuş. Günden güne azaldı
Beyzanur7 MehmetEfeninannesii evet kuzm yeni geçti en yüksek derecesi 38.5 du geçti sukr atesten oluyormuş demekki
MehmetEfeninannesii Hastalık diye geçiyo adı canım benim oğlumda şubat ayında rahatszlandı ateşi vardı ateş geçti sonra aynı döküntülerden oldu doktora götürdüm hastalığın adı buymuş belli mevsim dönemlerinde oluyomuş tedavisi yok ilaç vermiyolar 1-2 gün içinde döküntü kendiliğinden geçiyo