Valla benim kızım yanına yatayım memeyi ağzına verdiğim gbi uyuyor 4.5aylik biz öğlene kadar yatıyoruz babamız zaten işte ,öğleden sonrada çabuk geçiyor sahurdada kahvaltılık hazırlıyorum ama eşim mutlaka hamur işi ister börek pisi tarzı yoksa doymuyor :)