Selam anneler. Sabahları bizim yediğimiz gibi klasik kahvaltı tabağı hazırlıyorum. Omlet,zeytin, tahin Pekmez, peynir. Ama ağzına koymuyor. Sebebi ne olabilir? Haşlanmış yumurta ben pek sevmiyorum. Hamileliğimde de pek yemedim. Belki ondan dolayı kızım da sevmiyor olabilir. Ne yapsam yediremedim. Ama diğer kalan şeyleri bolca yemiştim hamileliğimde. Bir süre güldürerek şaklabanlık yaparak yedirdim. Ama şimdi iyice uyanıklaştı. Güldüğünde ağzına koyacağımı anladığı için gözü hep elimde gülerken falan. Zeki çocuk 😂Ağzını öyle bir kilitliyor ki yedirmek imkansız.
Akşam yemekleri olarak sadece haşlanmış brokoli, havuç yiyor; tarhana çorbası içiyor. ara sıra muhallebi yiyor canı isterse. Yani ne zaman ne yiyeceğini çözemiyorum. Bazen muhallebi çöpe gidiyor bazen hepsini bitiriyor. Bir de muz, yoğurt, bebe bisküvisi ( bebe bisküvisi marketten almadım ve tamamen temiz içerikli) karışımını yediriyorum. Onu çok seviyor. Sürekli ondan yedirsem yicek ama onu da sürekli yedirmenin bir zararı olur mu? Ondan emin olamıyorum.
8,5 aylık. Çok huzursuz değil ama diş çıkarıyor. Bu aralar zayıfladığını hissediyorum. Sizde durumlar nasıl? Şu sıralar sürekli ona ayrı yemek yapmakta zorlanıyorum :((( bizim yediğimiz salçalı, tuzlu yemekler ona zararlı. Siz ne zaman kendi yediklerinizden yedirdiniz?