gamzeruzgarr Merhaba arkadaşlar, hamilelik sürecinde çok fazla ben çıktı vücudumda. Bu benler ne zaman geçiyor aceba yada geçiyor mu 🙄 biri kalemle bi sürü nokta koymuş gibi duruyo karnim sırtım 😂😂
Sebusebu gamzeruzgarr selaaamm, benim ilk gebeliğimde boyun bölgemde ve göbeğim (göğüs altı) kücük kücük bi sürü ben cıkmıstı. Boynumdakiler doğumdan sonra geçti ama karnımdakiler geçmedi bi 10-15 tane minik minik var 🤭
gamzeruzgarr Gamzeeyigun hamilelikte hormonal değişim deride renk değişikliğine sebep oluyormuş. İyi de bu hormonlar duzelmiyo mu niye gitmiyo bunlar 🤔🤔