Merhaba hanimlar benim kizim 22 aylik dünden beri tek gözü çaoak yaoiyodu bu sabah 2 gözü birden cok fazla çapaklanmis resmen yapismisti gözleri açamadı tek gozu kuculmuste neden olur bilen varmi yarin doktora götürene kadar evde yapabilicegimiz bisey varmi?