busraa_42 Dfncgdm2022 Tüp bebek benim ki de 6.gün transferimin net olmasını beklemiyor dum da hani silikte olsa görür müsünüz diye paylaşmıştım çok teşekkür ederim yazdığınız için 😌🤍