ecege13 Bebeğim otururken birden geriye doğru düştü başı parkeye geldi çok sert bir düşüş değildi doktora gitmelik bir durum mudur
Uykusuzhergeceeee ecege13 Durumunu gözlemleyin oturmaya başladığı zamanlar oluyor bebeklerde. Arkasına yastık koyun sağlam oturmaya başlayana kadar
Sk090922 Benim bebeğim de düştü ağladı sakinleştirdim oynadık biraz sonra uyudu hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür
hhacerozer Doktora gittiğinizde bişey yapmicak çok büyük bişey olmadıysa tabi fışkırarak kusma falan varsa ancak o durumda götürün doktora yada siz rahat etcekseniz götürün