@Misskokulum Sizinki 3 saatte uyanıyorsa yeter bence, ben uyandıramadığm için tedirgin oldm:) çabaladım olmayınca yatağına koyayım dedim 5 dakka sonra kendi uyandı yani 4 saat 15 dakika sonra... demek ki acıktığında ağlayacak illa ki, saat kurmamaya karar verdim artık ben