9 ayına girecek bu hafta sabah akşam benle olmasına emmesine rağmen bana karşı sevgisi yok gibi donuk bana ama babası ve ailesine karşı o kadar candan gülmeler oynamalar şok oluyorum asla beni takmıyor asla doğduğundan beri böyle hissediyorum sözüm ona erkek çocuğu anneye düşkün olurmuş hiç böyle değil😕