Senossss Meme reddiyle bağlanmayı bağdaştırmayın benim oğlum 6.5 aylık 2 aydan beri meme reddi var artık tamamen mamayla besleniyor ama ortamda ben varken kimsede durmaz hep bana gelmek ister. Eğer baglanamamis olsaydı bu kadar bana gelmezdi diye düşünüyorum. Meme reddinin çok farkli sebepleri olabiliyor bizimki büyük oranda biberon kullanımından oldu ilk çocuk biraz cahilligime geldi biraz da küçük olması, kilosunun düşük olması, sutumun sezaryandan sonra 3.gun gelmesi gibi gibi sebeplerle biberona başladık ve şuan biberon gibi hızlı akışı istediği için memeyi almıyor. Sizin de farklı bir sebebe dayanıyordur meme reddiniz ve bunu aradaki bağla iliskilendirmeyin. Bir de artık eskisi gibi ayda bir kilo almiyicaklar çok almasını beklemeyin hareketlendiler iyice.