AliAreninAnnesi Kızlar bebeğim 45 günlük gaz sıkıntısı yaşadığımızdan doğduğundan beri sab simplex kullanıyorum ama gazını çıkarttığımız halde çocuk sürekli ıkınıyor çok rahatsız ediyor bu ıkınma. Tavsiye edebileceğiniz bir gaz damlası var mı ??
Sedoa_ AliAreninAnnesi relactaz deneyebilirsiniz. Gürültülü kaka yapıyorsa laktoz intöleransı olabilir
asena0609 AliAreninAnnesi Hepsi denendi test edildi ve sonuca varamadık hatta damla kullandığımızda daha kötü oluyordu bebeğim sabırla 4. Ayı bekliyoruz 🙏🏼
iremkcn AliAreninAnnesi biogaia kullandık hiç memnun kalmadım metsil kullaniyorum her 8 saatte bir 3 kez olucak sekilde 7 damla mis gibii
pitircikk AliAreninAnnesi her bebeğe farklı damla fayda ediyor canım. İlk oğlumda sab simplex kurtarıcımız olmuştu ama ikinci oğlumda dediğin gibi kıvrandırdı sonrasında birkaç damla daha denedik ama çözümü nurse harveys colex şurupta bulduk. 3,5 aylık olana kadar onu kullandık sınra bıraktık tamamen
dikkatbebekvar Sedoa_ benim bebegim de dogdugundan beri ıkınarak ve gürültülü kaka yapıyor.laktoz alerjisi için bi tek bu belirti yeterli oluyomu
Ebrulimomm Nurse Harveys kullanıyorum ben bebeğime memnunum şuanda , öncesinde biogaia kullanmıştım aynı dediğiniz gibi bebeğimi ıkındırmıştı dahada zorlanıyordu şuanda bundan memnunum
AliAreninAnnesi Ebrulimomm Nurse Harveys bi kaç yerde daha okumuştum olmadı o damlayı deniyim şimdilik fayda etmezse başka marka bakıcam artık. Teşekkür ederim 😊
Sedoa_ AliAreninAnnesi bizim doktorda laktoz inTöleransı var demişti bu bahsettiğim Damla’yla gaz sorunumuz çözüldü
asena0609 AliAreninAnnesi inşallah ama merak etmeyin hiç geçmicek sandığınız günleri unutuyorsunuz bile gün geçtikçe alıştığımız için daha kolay geliyo
AliAreninAnnesi iremkcn biz şimdi işte sab simplex kullanıyoruz günde 4 defa 10 damla olarak. Gazını güzel çıkartıyor çıkartmıyor değil ama çok fazla ıkındırıyor bebeğimi metsil ıkınma yapıyor mu
Negis_15 iremkcn Bnde metsil kullanıyorum ama bebeğim hala gazını çıkaramıyor ve uyumuyor kınıyor 4 buçuk aylık
Busegem Sap simplex kullandık çok işe yaramadı Nurse Harvey’s kullanıyoruz şuan daha faydası oldu ama geçmedi 55 günlüğüz
AliAreninAnnesi Busegem şu Nurse harveys i eşimi aldırıcam yarın bende deneyeyim herkes iyi diyor çünkü
AliAreninAnnesi Sedoa_ Laktoz intöleransı aklıma takıldı doktoruma tekrar danışıcam. Belirtisi sadece gürültü kaka yapması mı peki siz nasıl anladınız
Deryamaysa AliAreninAnnesi Biogaia kullanıyorum benim bebeğim de ıkınıyor ve gürültülü kaka yapıyor bu kötü bir şey mi
Sedoa_ AliAreninAnnesi diğer damlalardan denediğimizde metsil denemiştik, bebeğim daha çok bağırmaya başladı ciyaklıyordu resmen gaz çıkarmaya çalışırken. Midesinden de gur gur ses geliyordu. Doktorumuz koydu teşhisi direkt
Deryamaysa Biogaia kullanıyorum benim bebeğim de ıkınıyor ve gürültülü kaka yapıyor bu kötü bir şey mi
AliAreninAnnesi Deryamaysa benim bebeğimde ıkındığı için değiştiricem damlayı ama gürültülü kakayı doktoruma danışıcam istersen sende damlayı değiştirmeyi dene canım