6 Şubat’ta dış gebelik olduğumu öğrendim ve kanamam olduğu için kese göremediler tedbir amaçlı kürtaj oldum şimdi de adetim 2 gün gecikti sizce adet duzebsizligi mıdır hamile olabilir miyim başına gelen var mı dış gebelikden sonra sağlıklı bir gebelik geçiren oldu mu