Kızlar bol bol kitap okurum abisine yanında hep bıcır bıcır konuşur her yaptığım işi anlatırım tv hiç yok zaten bu aya anne memme bile diyordu yani bu bir haftadır tek kelime cikmiy ağzından çığlık atıyor kendi kendine veveveve diye bir kaç se çıkarıyor gündüzleri sesten dolayı ninni acıyorum hem abisinin sesine uyanıyor diye hemde altımızda kahve var 1 saatlik bir ninni var onu aciyor onun bir ilgisi olur mu bilemedim artık başka bir sıkıntımız yok ama babaildamasi gitti resmen