Kızlar çarşamba günü doğum yaptım . Bebeğim ilk doğduğunda solunum sıkıntısı yaşadı ilk doğduğunda zor ağlattılar . Hemen solunum cihazına bağladılar akciğerindeki sıvı kuramadığından kaynaklanıyormuş birde antibiyotik tedavisine başlamışlar aynı durumu yaşamış olanlar yazabilir mi kaç günde tamamlandı ve kavuştunuz yaşayan var mı?