10 aylık oldu özellikle geceleri kendini geriye atıp yay gibi gerip ağlıyor ya yenidoğan sanki. Doktora soruyorum reflü olabilir diyo ilaç verin diyorum sadece bunun için ilaç başlamayalım diyor kaç doktora gittim çözüm bulamıyorum. Gece gündüz uyumuyor zaten bitmiş haldeyim. Öyle bir kasıyor ki kendini kucağımdayken yapınca kolum kırılacak sanıyorum öyle sertleşiyor. Bebeği büyük olup da böyle yapan var mı ne dedi doktorunuz?