Kızlar bebeğimin dün tetsisi şişti ve kızarıktı hemen doktora götürdük bizi başka bir hastaneye sevk yaptılar ultrasonda sorunlu bişeyler görünüyordu cocuk cerrahisi baktı başka bir şehirde ve acil ameliyat dedi bebeğimin sol yumurtalığı alındı benim için cok kötü bir geceydi doktorda ilerde bir sorun olmaz dedi çocugu olması açısından başına böyle bir durum gelen var mı