Arkadaslar 9 ayligiz üst 2 dis geliyor normalde cok istahli olan bebegim 3 4 gündur neredeyse hic bisey yemiyor sadece emmek istiyor bu dönemde kati gidayi reddediyorlar normal bi sürec biliyorum ama uzadikca direnci düser diye uzuluyorum. Bu donem icin tavsiyeleriniz ve farkli mama tarifleriniz var mi ?