Kızım 3 yaş 9 aylık ve beni sevmiyor neden mi herkesin peşinden ağlıyor çocuklarla oynadığında bi yeri acıdıgında gelip bana sarılmaz babaannnesine sarılır falan sanki o an ben yokmuşum gibi davranıyor çok üzülüyorum zoruma gidiyor bende kızgınlık oluşuyor