Merhaba anneler bir konuda size bir şey danışmak istiyorum bulunduğum mahallede 10 tane ramazan davulcusu var bir tane olsa zaten bu postu açmayacağım Her biri bir taraftan çalıyor düğün alayına dönüyor burası çocuğum belki 80 kere uyanıyor Zaten gündüz uyuyan bir çocuk değil gece uyusun bari diyorum o da sayelerinde olmuyor korkarak ve ağlayarak uyanıyor gece uykusundan ve zor sakinleştiriyorum tam uyutuyorum pat diye bir davulcu oradan çalıyor bu sefer tekrar aynı başa sarıyoruz Ben bunu nereye şikayet edebilirim acaba Bana fikir verebilir misiniz