0453 ilk başlarda emzik iyi oluyor uyutma zamanı ama sonradan eziyet oluyor cidden ben ilk doğduğu an vermeye başladım o olmadan uyumazdi uykusunda ağzından düşerdi uyanirdi tekrar uyuması zor olurdu 6 aydan sonra kendi istemedi ne kadar denediysem almadı iyikide almamış sbelli bı sure sonra onu bırakması zor olurdu yigenim 4 yaşında halen kullanıyor o olmadan uyuyamiyor bence fazla zorlmayin