Kızlar bebeğim 14 bucuk aylık. Gündüz hala 2 uyku yapıyor ama gündüz uykularına geçişinde henüz bir sıkıntk yok iki uykusuna da rahatlıkla geçiyor uyuyor en az 1 saat ikisini de. Ama geceleri tam bir kabus 2 bucuk aydır doğru düzgün uyku uyumadık. Saat bası 2 saatte bir uyanıyor. Acaba tek uykuya mı geçmek istiyor anlamıyorum ama tek uykuya geçişin en önemli belirtisi gündüz uykularından birini artık uyumak istememesi olarak biliyorum. Artık gece uykularımız düzene girsin istiyorum çok yorgunum.