Merhaba, çocuğum 4 aylık sadece mama aldığı için ek gıda denemelerine başladım bugün fakat artık mama yemek istemiyor su içmek istiyor sadece, uyanıyor acıkıyor mama veriyorum biberonu ittirip ağlıyor su verince lıkır lıkır içiyor valla napıcam bilmiyorum böyle bir şeyle karşılaşan var mı