Zeynep654 cnm 2ay en tavan yaptıgı ay bu şuan iyi hali her bebekte 2ay da zirve yapıyor napacaksn damla vericeksin ben 2damla kullanıyorum ayrı ayrı bide çocugumun kakası biraz sert oldugu için gönül raharlığıyla zeytinyagı damlatıyorum bi sefer günde bir iki damla oda çokartırıyor damlatmak istemezsende ılıt zeytinyağını karnına masaj yap çok iyi geliyor