Cylndnz22 Merhaba anneler, Kızım 3 aylık gece uykularında sürekli elleri yüzünde. Devamlı ovuşturuyor ve kendini uyandırıyor. Yüzü çok kötü kızarıyor ve tahriş oluyor ovuşturduğu için. Bu durumu yaşayanlar var mıdır aranızda ve nedeni nedir 😔
Zyinatka Cylndnz22 merhaba bende de aynı durum var ama eldiven geri taktım ben yoksa yüzünü parçalıyor bazen gündüz de takmak zorunda bırakıyor yoksa yüzünde bir şey kalmayacak ))
Geceperisi Cylndnz22 bizde de durum aynı 4 aylık oğlum yanakları çok kötü eli hep yüzünde hızlı bir şekilde kaşıyor gibi gündüz uykusunda kundak yapmıyorum ama gece uykusunda kundak yapıyorum krem de kulanıyorum ama sabah uyandığında hiç yok gibi ama 1 2 saate çoğalıyor İnşallah biran önce geçer bu durum
Gkcem Cylndnz22 büyüdükce geçiyor benim kızımda 3 4 aylıkken başladı doktora sordum normal bunlar dedk şuan 10 aylık azaldı ellerini tutuyorum uyurken yada sarilmasj için ayıcık aldım onu veriyorum elleri gozlerine gtmiyor ona sarılıp uyuyor