BusraaArden Hayrli geceler. Oğlum 2 gündür çok atesleniyo. Bu akşam acile goturduk. İnfluenza b pozitif çıktı. Klamer diye antibiyotik verdi doktor. Çocuğu geçiren oldu mu ilaç dışında ne iyi gelir ne yapmam lazım. Tavsiyelerinize ijtiyacim var 😔
Eloo005 BusraaArden Çok çok geçmiş olsun. Biz geçirdik oğlumla beraber 1 ay sonra anca kendimize geldik çok zor Allahım bir an önce Sağlık versin iyileşsin inşallah. Bol bol sıvı takviyesi. Birde ayaklarının altına sarımsak zeytinyağı ezip yağını sürüp çoraplarını giydirebilirsiniz. Birde influenza ilacı var şurup onu vermesi gerekiyor vermedi mi ondan içmesi lazım tekrar çok geçmiş olsun ismi enfluvir di
ilosasell BusraaArden korkmayın yani sakin olmaya çalışın bizde anlattık ilk 3 gün hayatla bağlantısı kesmişti o dereceyi sadece uyudu normalde 3 4 saatte emen bebeğim 12 saatten 12 saate emiyordu oda az bişey. Serumla destek verdiler doktor infkuenza ve covid aynı anda geçriyior bile olabilir demişti. 3 günden sonra kendisine geldi bianda toparladı. Geçmiş olsun 🌺
BusraaArden Eloo005 sağolun teşekkür ederim. Sadece antibiyotik verdi başka ilaç vermedi. İlk defa başıma geldi korkuyorum birşey olck diye. Hicbirsey istemiyor yemiyor içmiyor. Nasıl olacak bilmiyorum.
BusraaArden ilosasell çok teşekkür ederim. Serumu yapcakti ama oğlum durmadı çok ağladı. Covid testi de yaptık negatif çıktı. Çocuklarımızi korusun Rabbim ne diyelim. Tedirgin olmamak elde degil
ilosasell BusraaArden bizim ki full uyuyunca bişey hissetmedik. Bol bol sıvı aldırmaya çalışın ishal varsa dikkat edin,