Kızlar pantolonu bırakalı 7 ay oldu artık giymiyorum. Evden dışarı çok fazla çıkmadığım için şuana kadar ihtiyaç duymadım ama dolabımda ne yazıkki şuan baştan dolduramıyorum. Deprem den dolayı İzmire geldik. Ve giyecek kıyafetim yok netten baktım fiyatlar çok fazla şöyle uzun geniş etek veya elbise satan var mı uygun fiyata günlük