Deletedmom_48 ya bende sırf buyuzden alamıyorum Allah korusun boğulma tehlikesi oluyormuş.bide şuan 4 aylık herşeyi tutup çekiyor. Bence bileklerde riskli kopsa düşen boncuğu ağzına götürebilir.cok dikkat etmek gerek ama. Ben almicam galiba risk almak istemiyorum