Merhaba, görümcem 19 haftalık hamile 2 li testi pozitif çıkınca amniyosentez testi oldu sonuç olarak mozaik down sendromu dediler fakat detayli ultrasonda hiç birşey çıkmadı ense kalınlığı burunu vs. Herşeyi normal böyle bir şey yaşayan var mı veya böyle söylenip testin yanılma payı olabilir mi bilgisi olan yazabilirse çok sevinirim teşekkürler