Merhaba, kızım 4 ay 21 günlük oldu bugün. Tamamen mama ile besleniyoruz. Bugün ilk defa 1 çay kaşığı yoğurt tattırdım gayet hoşuna gitti gibi görünüyor. 🙃
3 gün uygulamayı düşünüyorum ve yavaştan öğün değilde tattırmaya başlamak istiyorum. Sizler ne zaman başladınız ve ilk ne verdiniz ?