Melhakars hazır açılmış post buraya yazıyım dedim.Kizlar 29 gün önce doğum yaptım normal oldu.Kanamam kesiliyordu leke şeklinde geliyordu bugün sanki adet kanaması gibi kan gelmeye başladı diğer lekelenmeye göre bu kanama yoğun biraz daha.Bu kadar çabuk adet görülür mü?