Kızlar 29 yasındayım hiiiç cilt ürünü kullanmadım. Ama doğmdan sonra yuzumde renk esitsizlikleri lekeler kaldı. Kullandığınız ve kesınlıkle bunu al dediğiniz yüz temızleme sabunu ve ya jeli, beyazlatıcı krem, c vitamını, güneş kremi ne kullanıyosunz ve nasıl kullanıyosunz sıralamasıyla yazarmısınz coook bilincsizim😌