Canlarım biliyorum çok soru soruyorum ama ne yapayım evham işte . Şimdi benim bebeğimin süt alerjisi var . Ama daha tam olarak neye olduğunu yani sütten başka birşeye alerjisi olup olmadığını bilmiyorum ( bu arada sütüm bitmek üzere sadece mama ile devam edecek gibiyiz ) şimdi asıl sorum alerji testini kaçıncı ayda yaptıralım ? Bide aşılar varmış alerjik bebeklere iyi gelmeyen onlar nelerdir ? Son olarak ta geçiyormu kızlar valla evham yapa yapa öldüm bittim . Doktoruma ulaşmak zor olduğu için sizlere sorayım dedim