Tospikniloya Arsm- künye.bebek arabası akullu araba aklıma ilk bunlar geldi.dogum günü kutlu olsun inşallah nice sağlıklı yıllara 🧿
Asyaveannesi04 Arsm- eşimle ben globber aldık, etraftan gelen paraları da çeyrek yapıp altın hesabına🥰
Arsm- Tospikniloya arabayı dedesi almak istiyor, bizim de aklımıza bişey gelmiyor 🙄 teşekkür ederiz ♥️♥️
Sarpi Arsm- scooter yada fazla parçalı geleceğe yatırım lego:) ama duplo değil lego clasic tercih ederim 2 yaşından başlasa 6-7 yaşına kadar bile çok güzel oynuyorlar 700-1000 parçalı olanlarından mesela