Gulbiye berosunannesi buyük kızım öyleydi herşeye ağlardı hiç gülerek uyanmazdı hep ağlayarak hep mutsuzdu şimdi 7 yaşında hala çok çabuk ağlar küçük kızım maşallahı var çok nadir ağlar hep mutlu uyanır herkeze güler çocuğun yapısıyla alakalı bence
Muhammedinannesi_ berosunannesi arkadaşımın bebeği ilk 1 sene sürekli olarak ağlardı. Psikolojisi bozulmak üzereydi bir de uykusu da var ama 2 saat meme emerdi aralıksız artık bıkmıştı. 1 yaştan sonra düzeldi şükür 😁
-EFLATUN- egeninanns ağlasın tabi aglasin ağlamasın demiyor kimse ama durudk yere saatlerce aglihor uykudan kalkıyor ağlıyor uykuya geçmeden hemen önce ağlıyor