Hafif lekelenmelerim vardı sonrasında adet görür gibi kanamam oldu ama ben normalde çok yoğun olurdum bu sefer azar azar geldi 7 gün sonra bitti ama bittikten 3 gün sonra tekrar kahverengi lekelenmelerim başladı yoğun değil ama çamaşırım baya lekeleniyor ya da peçeteye geliyor ilk defa böyle bir şey oldu doğum yapalı nerdeyse 8 ay olacak 3 aydır düzenli adet görüyordum koyu kahverengi bi lekelenmelerim var yani ne belirtisi olabilir bugün kaset test yaptım öğlen negatif